lina bezpieczenstwa

lina bezpieczenstwa

Chrześcijańskie książki nie na półkach, ktoś musi wcisnąć je

Gdynia renowacja drzwi

Kiedyś rozmawiałem z kobietą, która napisała książkę chrześcijańskiej i zapytałem ją, co zamierza ona musiała go promować. Powiedziała: "Nie zamierzam ją promować, to odpowiedzialności wydawcy."

Zła odpowiedź.

Tam kiedyś czas, kiedy wydawcy promować książki, teraz o tym wszystkim robią to wydawanie katalogów i umieścić je w rękach przepracowany podróżujących powtórzeń księgarni.domy weselne okolice warszawy Dawno wydawców czasu miał duże działy promocyjnych która ustanowiła wycieczki autorskie, podpisywanie książek i wywiadów radiowych i telewizyjnych. Ten dzień jest w dużej mierze zniknęły. Pewnie nazwa duże autorzy mogą otrzymać leczenie sławna od wydawców, ale to dopiero po ich sprzedano milion książek, istnieją pewne dowody na to, że zamierzamy sprzedać kilka milionów więcej.

Niektórzy autorzy, którzy są nowicjuszami w branży wydawniczej są pod wrażeniem, że księgarnie są w działalności polegającej na promowaniu ich zapasów. To nieprawda albo. Rzadko widuje chrześcijańskich księgarniach umieszczenie reklamy prasowe w lokalnych gazetach lub o spoty telewizyjne podkreślające dostępność poszczególnych książek. The Christian bookstore business is rather archaic because they sell on consignment, and they are able to return unsold books to the publisher. Mają niewielką motywację do reklamowania książki.

Więc kto jest odpowiedzialny za promowanie książki chrześcijańskie masz napisane? Ty! Przed podpisaniem umowy z wydawnictwem, oni będą chcieli wiedzieć, czy masz platformę. Czym jest platforma? Jest to podstawa zwolenników, którzy są skłonni do kupowania książki. pasterze Kościoła mają ludzi, którzy chodzą do kościoła jako platforma, głośniki mają swoją publiczność, a blogerzy mają swoich czytelników. Każdy wyznawca stanowi deski w swojej platformie i są nabywcy podstawowe książki.

Artykuł dzięki: